Kríziskezelés

                                


  Úgy kezdődött, hogy eldugult a zuhanytálca lefolyója. Ez még nálam sem tartozik a krízis témakörébe, ügyesen-nagylányosan elővettem a lefolyócső tisztítót. Nem használt. Másodikra még rosszabb lett a helyzet, már nem egyszerűen lassabban ment le, hanem visszafele bugyogott. Utólag jöttem rá, ebben némi szerepe lehetett annak, hogy pár hete olyan szert vettem, ami tavaly februárban lejárt. Gratula nekem, hogy nem néztem meg a szavatosságot, és a boltnak, hogy egy éve lejárt terméket forgalmaz.Na ekkor hirdettem ki a háztartási krízisállapotot!

  És mit tesz az ember krízis esetén? Hát hívja a kríziselhárító egységet! Ezt az én életemben Tündérmama testesíti meg. Végtelen tapasztalata és gyakorlati érzéke teszi alkalmassá a tisztségre. Ahogy vázoltam a telefonban a helyzetet, azonnal záporozta a kérdéseket: Szódabikarbónám van? Ecetem? Vécépumpám? Háromból egyre vágtam rá az igent, de biztosítottam, hogy megyek boltba és beszerzem, ami kell. Hagyjad!-felelte.

  Röviddel ezután kopogtak, és ott állt az én csodálatos, egyszemélyes kríziselhárító kommandóm, egyik kezében ecet, a másikban szódabikarbóna, hóna alatt pumpa. Átadtam a krízisövezetet, ő pedig végtelen eleganciával 5 perc alatt megoldotta, amivel én már fél napja eredménytelenül kínlódtam. Aztán megjegyezte, hogy ezt a varázsszert bátran használjam a csempére is, ami...nos...kicsit sem  szépen nézett ki. Mentségemre, próbálkoztam különféle drága bolti szerekkel, kevés sikerrel. 

  A gyors duguláselhárításon felbuzdulva nekiláttam, és már elsőre látványos javulást sikerült elérnem. Akkor már tobzódtam újonnan tanult háziasszonyi képességeimben, és csináltam még egy oldatot. Gondoltam, nem spórolok a szódabikarbónával, hadd hasson! Ebből az következett, hogy mire beértem a konyhából (ahol kotyvasztottam) a fürdőszobába, már elborította az előszobát az üvegből előtörő ecetes gejzír. Nem estem kétségbe, gondoltam, legalább az előszoba is patyolattiszta lesz. 

  Félőrült módjára súroltam, öntöttem mindenhova, újra súroltam, majd végtelen elégedettséggel néztem a fürdő újjászületését.

  Vannak még terveim a csodaszerrel...😃

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Fiam születésnapjára

Traumán túl-új élet