Mézes tojásos hajpakolás

   Ígértem, hát megírom. Nem kell megijedni, nem váltok szépészeti tanácsadásra (bár ez a hajpakolás tényleg csodákat tesz!)

  Az úgy kezdődött, hogy szólt a szomszédasszonyom, kiírták, hogy nem lesz meleg víz. Ez egy vidám nyári bátorságpróba, évről évre pár napig karbantartást végeznek. Még sosem fordult elő, hogy épp akkor nyaraltunk. 

  Miután beszéltünk, nekem ki is ment a fejemből, aztán hétfőn szólt a fiam, hogy a konyhában nincs meleg víz. Már épp nekivetkőzve álltam a fürdőszobában, szóval áldás volt az információ. Kicsit elkámpicsorodva átállítottam magam a relaxáló munka utáni zuhanyról gyors frissítőre. Közben azzal szórakoztattam magam, hogy viking asszony nem fázik! Mert a barátnőmnek hála elkezdtük nézni a Vikingek című sorozatot, és én nagyon bele tudom élni magam a filmekbe. Vikinghez méltatlan sikoltásokkal meg is volt a gyors fürdés.

Aztán jött a kedd és engem valami nagyon furcsa amnézia fogott el. A nyár elég nagy kihívás a hajamnak, igényli az extra ápolást. Tavaly több módszerrel is próbálkoztam, nekem a mézes-tojásos hajpakolás vált be. Nem bonyolult, mézet és tojássárgáját keverünk össze (ki gondolta volna! 😃 ), és ezt a ragadós trutymót kenjük a hajra, becsavargatjuk Folpackba, aztán a hatóidő leteltével jöhet a hajmosás. Már fönt volt a hajamon a cucc, amikor belém hasított: még ma sincs meleg víz! A felismerést vikinges káromkodás követte, és hörgésekkel tarkított lemosás. Túléltem ezt is 😊

  Szerdán ismét munka utáni beletörődő villámfürdés következett. Majd 20 percre rá gyermekem vidám hangon kiabálta ki a fürdőből: visszajött a meleg víz! Annyi baj legyen, még egyszer szórakoztattam Odint és Thort 😄

  Szép napot! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Traumán túl-új élet

Fiam születésnapjára