Új energiák

   Lakásfelújítást hajtottam végre.Na nem valami nagy volumenű átalakításra kell gondolni,
közfalak lebontásával, meg hasonlók. Pusztán néhány apró változtatás teljesen meg tudja újítani a lakás energiáját, friss hangulatot hoz. 

  Úgy kezdődött, hogy a szomszédom új lábtörlőt vett. Ez eléggé felnagyította a kontrasztot az én sok éve szolgáló darabom és az övé között. Egy ideje amúgy is fontolgattam a cserét, ez megadta az utolsó lökést. Becsengettem, megkérdeztem, hol vette. Másnap el is mentem az adott boltba. Nagy mágus az én szomszédom, elvitte az utolsó (vagy egyetlen) normális darabot. Akkor már lendületben voltam, végigjártam az összes általam ismert boltot, eredménytelenül. 

  Nézegettem a net-en is. Ti tudtátok, hogy akár ötvenezerért is lehet venni? Nem tudtam, sírjak vagy nevessek (mert az bezzeg tetszett!). Aztán az egyik áruház weboldalán kettőt is találtam, ami felkeltette az érdeklődésemet, és elérhető áron volt. A boltjuk ráadásul egy köpésre van a munkahelyemtől, kezdés előtt el is zarándokoltam. Végül egy olyat találtam, ami nem listás (bármit is jelentsen ez), így féláron vihettem el. Vidám, színes, az én világom. Nagyon elégedett voltam magammal.

  Közben ezerrel benne voltam egy másik tervben is, melynek lényege, hogy megtalálom az ideális párnát. Régebben nem kínlódtam ennyit, de vagy két éve nem találom az igazit. Próbáltam kisebbet, nagyobbat, alacsonyt, magasat, memóriahabosat, tönkölyt, már kezdtem ott tartani, mint Gombóc Artúr a csokival: mind megvolt! Mégsem voltam elégedett, viszont több embert boldoggá tettem, amikor továbbadtam. Pár hónapja a Jyskben vettem egyet, nagy bizodalmam volt benne, mégsem vált be. Félretettem tartaléknak (biztos vagyok benne, hogy nemcsak az én háztartásomban szinonimája ez a "soha többet elő nem veszem"-nek 😃 )

  Hétvégén barátnőméknél aludtam, és az ott kapott párna nagyon kényelmes volt. Kérdeztem, hol vették. A Jyskben. Uccu neki, mentem, és meg is vettem! Már az autónál voltam vele, amikor átjárt a balsejtelem: olyan ismerős. Igen, sikerült másodjára is megvennem, ami nem vált be. Ez vagyok én. Mit ne mondjak, nem örültem a két tartalék párnának. Másnap jutott csak eszembe, hogy megpróbálhatnám visszavinni. Blokk megvan, címke sértetlen. 

  Amikor odaértem, fiatal, tüsihajú eladónő fogadott. Bejelentettem az igényemet. Egy hosszú másodpercig csak nézett dermedten, aztán lassan a mobilért nyúlt és hívta a kollégát. A fiatalember kb két nappal lehetett idősebb, rutinja révén mégis lehengerlő fölénnyel irányította a visszavételt. Az oktatás végén megkaptam a pénzt, indultam is boldogan elkölteni! Vettem egy párnát (a remény hal meg utoljára felkiáltással) és egy lepedőt, ami szintén nagyon aktuális volt már. 

  A pénztárnál az esélytelenek nyugalmával megkérdeztem, ha van egy másik ugyanilyen párnám, de nincs meg a blokk, azt is visszaveszik? És igen! De nem pénzt adnak, hanem ajándékkártyát. Egye kutya! Hazaérve lendületből fölkaptam a másik tartalékpárnámat és száguldottam is vissza. Amikor Tüsi meglátott, szélesen elvigyorodott, rutinosan hívta a kollégát, én pedig elindultam, hogy előre elköltsem az ajándékkártyámat. Nem volt nehéz. Választottam egy zebrás törcsit, egy zuhanyfüggönyt és még egy lepedőt. Így nagyjából a dupláját költöttem el a párnák árának, mégis nagyon elégedetten távoztam. 

  Ma fölavatom az új párnát. Érzem, hogy ő lesz az igazi (különben Tüsivel holnap is találkozunk 😊 ) A lábtörlő annyira tetszik, hogy átugrálom. A zuhanyfüggönyt simogatom, ha bemegyek a fürdőbe. 

  Éljenek az új energiák! 😃

  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Traumán túl-új élet

Fiam születésnapjára