Huncut házi kobold


   Van egy nagyon különös ismétlődés az életemben, amikor megmagyarázhatatlan módon tűnnek el tárgyak a környezetemből. Nincs figyelmeztető jel, és sosem tudom, mikor ér véget. Most épp benne vagyok.

  Úgy kezdődött, hogy vettem egy gyönyörű ásványt, nagyon szerettem. Aztán egy nap nem volt a helyén. Mindent tűvé tettem érte, de nem került elő. Megsirattam, vettem egy másikat, ahhoz nem merek hozzányúlni, csak messziről csodálom.

  A strandszezon végeztével átpakoltam az uszodás hátizsákomba. Ma indulás előtt valami előérzettől hajtva újra átnéztem, minden megvan-e. Egy dolgot nem találtam: az úszósapkámat. Meglepődtem, mert mindig a fürdőruha mellett van, még nyáron is. Megint körbe rohangásztam a lakást, sehol nem leltem nyomát. Sebaj, útba ejtem a Decathlont, onnan megyek tovább. Útközben eszembe jutott, hogy ez nem akkora csapás, ugyanis annyira nem tetszett, kicsit sötét nekem. Vigyorogva gondoltam, hogy így legalább választok egy szép világosat. Ekkor már biztosra vettem, hogy mókás kedvű házikoboldom szórakozik újfent velem. De most nem szúrt ki velem!

  Az úszósapka kínálat igen hiányos volt, szövetsapkából, amit én használok, konkrétan kétféle volt: élénk rózsaszín és ugyanolyan, mint ami eltűnt. Tisztelegtem egy sort az univerzum humorérzéke előtt , aztán vad elszántsággal felpróbáltam a szupcsi-kircsi Barbie életérzést sugárzó darabot. Rajtam nem fognak ki, stílust váltok! Belenéztem a tükörbe és nagyon gyorsan meggondoltam magam: nem lehetek olyan elkeseredett, hogy ezt válasszam! Mivel én egy kitartó típus vagyok, megnéztem egy szép világoskék gyerek úszósapkát. Ha az lett volna a célom, hogy hozzam az őrült rabbi karaktert színes kipában, tökéletes választás lett volna. Megadóan felsóhajtottam, és magamhoz vettem régi sapkám ikertestvérét. 

  Azt hiszem, az égiek kiszórakozták magukat, mert ezután különleges ajándékban volt részem: saját medencém volt, bizony! A BVSC-ben még működik a kinti medence, és teljesen elfogadható a hőfoka, így bevállaltam a számomra amúgy is sokkal élvezetesebb szabadtéri úszást. Már majdnem végeztem, mire mások is kimerészkedtek.

  Hazaérve meglátogattam a barátnőmet és elmeséltem különös-vidám élményemet. Közben jutott eszembe: az lesz a legszebb, ha előkerül a régi úszósapi, akkor hosszú-hosszú ideig ebben a modellben úszhatok 😃

  Remélem, a koboldom is elégedett a teljesítményével, és pihen egy kicsit. 

Szép napot! ☀

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Traumán túl-új élet

Fiam születésnapjára