Démoni találkozás

   Ma délután egy vidám kirándulós nap végén elmentem vízért a közeli forráshoz. Volt egy kis sor, egy hölgy végtelen lassúsággal töltötte számlálhatatlan másfél literes flakonját, egy roma pár volt a következő a sorban, majd én jöttem. Utánam megállt egy apa a fiával. A pár női tagja mondta, hogy menjenek nyugodtan előre az 1-1 flakonjukkal, de ők álldogáltak tovább, majd elmentek. Ez a férfit úgy felbosszantotta, hogy amíg ők következtek, folyamatosan ismételte "Az a köcsög mit képzel magáról?" mantráját. Én igyekeztem láthatatlanná válni, mint kiderült, kevés sikerrel.

  Amikor ők következtek, akkor a nő ment töltögetni, a férfi pedig beszélgetésbe elegyedett velem. Elmagyarázta, hogy sokféle ember van. Egyetértően bólogattam, semmi esetre sem szerettem volna felbosszantani. Aztán úgy folytatta: "A cigányok között is van rossz." Tapintható volt az erkölcsi magasság, ahonnan szólt. Én gésa üzemmódba kapcsoltam, mosolyogva bólogattam tovább. 

  A folytatás azért kizökkentett:" Én amúgy hitgyülis vagyok. A múltkor mögém állt egy férfi, nagyon sötét energiái voltak, kijött belőle a démon, így e (illusztrálta), aztán átment rajtam. Nem állt meg bennem, mert bennem ott az Úr Jézus." Erősen belekapaszkodtam a józan eszembe, rendeztem az arcvonásaimat és csak bólogattam. Valószínűleg túl jól játszottam az érdeklődést, mert lelkesen folytatta:"Amikor megtértem, akkor a fejemre tette a kezét, ide e, aztán meg ide ni (ekkor a mellkasára mutatott). És csak úgy jöttek kifele a démonok, sok-sok jött, és csomóba álltak, így e (kezeivel gömböt formált), láttam ám!"

  Na, ekkor már kicsit összekócolódtak az idegpályáim, de rendületlenül mosolyogtam, mindenre felkészülve. Vagy mégsem: "Milyen parfümöt használ?" Éles váltás volt, de rávágtam, hogy semmilyet, nem hazudtam, de láthatóan nem hitt nekem. "Gázspray kell? Tízet hoztam el, van még hat." Hát én is megtértem, és csendesen imádkozni kezdtem, hogy végezzen már az asszony. Szerencsémre ráförmedt az urára, hogy vigye már, ami fel van töltve. Én lépésenként araszoltam arrébb, amíg minddel végzett, és megkönnyebbülve rohantam, hogy átvegyem a nő helyét. 

  Határozottan állítom, hogy az emberiségre a legveszélyesebb a szellemi sötétség. Illusztrációként ide illesztem kedvenc mémemet, amikor megtudtuk, hogy jógaórán csak úgy nyüzsögnek a démonok 😄



  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Traumán túl-új élet

Fiam születésnapjára