Határidőnapló

   Számomra minden év őszének egyik izgalmas feladata kiválasztani a következő év határidőnaplóját. Fontos döntés ez, hiszen teljes egy évig együtt leszünk jóban-rosszban. 

  Természetimádatom számtalan lehetőséget kap a falinaptár választásakor, de a határidőnaplókat mások tervezik. Amikor megláttam az idei kínálatot az általam kedvelt méretben és beosztásban, egy pillanatra megállt bennem az ütő. 

  Mágikusan magához vonzotta tekintetemet egy piros-fehér kockás, gombokkal, szívecskékkel és LOVE feliratokkal sűrűn díszített darab. Ilyennek is lenni kell, hogy hálásak tudjunk lenni a többiért. Rutinosan átsiklott a tekintetem a kis rózsaszín virágos és nagy rózsaszín virágos mintákon. Megrebbent a lelkem az orchideás napló láttán, az ugyanis a kedvenc virágom (ha már a határidőnaplók tervezője el se tudja képzelni, mi más tetszhet egy nőnek virágokon és szívecskéken kívül). Szép háttérszín, a két háncsszívvel még meg is tudtam volna barátkozni. Aztán kinagyítva ott éktelenkedett két rózsaszín szövetszív, az egyik gombokkal, a másik-na mivel?- LOVE felirattal. 

  Lassan kifújtam a levegőt, és megpihentettem szememet egy antik órás képen, amely, bár nem az én világom, legalább végre az ízlés határain belül tudott maradni. Itt jegyzem meg, ha már ennyire a sztereotípiák inspirálták a művészt, hiányoltam a söröskorsós és bazi nagy motoros mintát férfiak számára.

  Következett egy különleges, finom mintázat. Ez már lehet, hogy tényleg az én hibám, de nem éreztem vonzalmat. A mandalásat volt szerencsém élőben látni az egyik írószerben, a minta gyönyörű, de háttérnek sikerült olyan komor színt választani, hogy félő, rendszeres használatnál felerősítené lappangó szuicid hajlamomat.

  Mi maradt? A zen! Most már több éve nagy biztonsággal lehet találni egy olyan mintát, amely idézi a meditációk és kelet bölcsességének nyugalmát. És a kínálatot felmérve én több éve ennél maradok. Szerintem a betegeim meg vannak győződve, hogy buddhista lettem! 😃

    A képen idei választásom szerepel (igazolva, hogy a virágokkal amúgy semmi bajom, ha megfelelő mértékben és elrendezésben vannak jelen 😉 ).

  Namaste! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Traumán túl-új élet

Fiam születésnapjára