Párnacsata

   Nagyon úgy tűnik, hogy mostanában dolgom van az északiakkal. Az egész úgy kezdődött, hogy nagyon nehezen találtam magamnak kényelmes párnát. Régen lapos kis tollpárnán aludtam, de egyre kevésbé esett jól a nyakamnak. És ezzel kezdetét vette párnakereső hadműveletem. Próbáltam magasabb párnát, kemény párnát, tönkölypárnát, aloe verás párnát, nagyobb párnát, két párnát, váltott párnát....keveset aludtam, de kalandosak lettek az éjszakáim 😄 Viszont nem volt túl költséghatékony módszer.

  Aztán rátaláltam egy északról induló áruházláncra, ahol minden különösebb indok és időkorlát nélkül vissza lehet vinni a terméket. Kinyílt egy új világ! Bátrabban próbálgattam, hazahoztam, itt komolyabban teszteltem (értsd: félóráig forgolódtam rajta, hogy milyen érzés), ha nem éreztem jónak, visszavittem. 

  Az utolsó sikertelen darabot megtartottam, hátha akarok díszpárnát, esetleg jó lesz vendégpárnának
vagy mittudomén! Rájöttem, hogy nem akarok. És az egyik barátnőm lelkesen mesélte, hogy nagyon fájt a nyaka, de kipróbált memóriahabos párnát, és nagyon bevált. Valójában párnavásárlási ámokfutásomban szerepelt ilyen típusú is, de arra gondoltam, abból is többféle van, hátha rátalálok az igazira. Viszont akkor visszaviszem a másikat.

  Így is tettem. Már rutinosan mentem a pénztárhoz a párnával és a blokkal. Pont az a nő volt, akinél vettem pár hete. Emlékezett rám. Amikor vettem, nagyon kedves volt, ajánlott akciós paplant. Lehet, megbántottam, hogy nem kértem. Mert most savanyú képpel kérdezte: "Nem lett jó?" Mondtam, hogy nem. Leraktam a blokkot, ő pedig fölvette a párnát és megszaglászta. Mondja valaki, hogy a Jyskben nem okoznak meglepetést a vevőnek! Rögtön tudtam, mire megy ki a játék, de nem vettem a lapot. Mivel tájékoztattam, hogy most memóriahabosat keresek, szólt, hogy menjek nyugodtan. 

  Ha naivan azt hittem, ezzel lezárult a közjáték, tévedtem. Valószínűleg, amíg én nézegettem az új jelölteket, az egész dolgozógárda végig szagolta. Visszatértem a kiválasztott darabbal, akkor  még bemondta, hogy használt terméket nem vesznek vissza. Néztem a tökéletes állapotú (szerintem tiszta szagú, én nem teszteltem) párnát, és akkor már kicsit emelt hangon annyit feleltem, hogy ugye nem gondolja, hogy hetekig használtam és most visszahozom?! Erre már nem szólt semmit, és csak a különbözetet kellett kifizetnem.

  Órákkal később jöttem rá, hogy lényegét tekintve ez egy sikertörténet. De ezen az eljáráson, hogy is mondjam...szóval úgy felbasztam magam, hogy amint hazaértem, hívtam a vevőszolgálatot, hogy panaszt tegyek. Rutinos hölggyel kerültem szembe, aki elmagyarázta, hogy itt higiénés dolgokról van szó. Akkor még én is kedvesen úgy reagáltam, hogy a szabályokat nem én találtam ki, a honlapon olvastam el, azt sem, hogy időkorlát nélkül lehet visszavinni a megvásárolt terméket, sehol nincs kiírva, hogy párnára nem vonatkozik, és az sem az én hibám, hogy nem csomagolják be egyesével a párnákat. Szinte láttam, ahogy egyetértőn bólogat, hümmögött, aztán újra elmondta a jól begyakorolt szövegét. Végül úgy köszöntem el, hogy nem jutottunk semmire, de jót beszélgettünk. Ebben az egyben értettünk egyet.

  Utána az jutott eszembe, nem is tudom eldönteni, mire vágyom jobban: arra, hogy ez a párna végre beváljon, vagy arra, hogy holnap odadobjam az eladónak, és nyeglén megjegyezzem, nyugodtan szaglássza körbe, tiszta, és kérem vissza a pénzemet 😛

  Most írás közben még egy picit meglódult a fantáziám, hogyan oldanám meg viking módra a helyzetet, de magamat is megrémítve a vérsas jutott eszembe. Ezt túl kemény büntetésnek találtam, így nagylelkűen elvetettem 😃

  Összességében csalódott vagyok, mert egyértelműen a cég hibája, hogy nem rendezi a helyzetet. Biztos igaz, amit a vevőszolgálatos hölgy mesélt, hogy emberek borzalmas állapotban, foltosan, hajszállal tele visznek vissza párnát. Annyit kellene tenniük, hogy kiírják: egészségügyi okból ágyneműre nem vonatkozik a visszaviteli lehetőség. Amíg viszont nem írják ki, kutya kötelességük visszavenni a látványosan ép terméket bunkó rituálé nélkül. Szerintem. Velem már nem lesz gondjuk, mert többet be nem teszem oda a lábam. 

  Úgy döntöttem, átpártolok svéd testvéreimhez 😉

  

  

    

  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Traumán túl-új élet

Fiam születésnapjára