Autós kaland

   Az úgy kezdődött, hogy részt vettem egy elvonuláson Farkaskútvölgyben. Meseszép a hely, már érkezéskor teljesen elvarázsolt. Murvás parkoló volt kialakítva, a recepciós a lelkemre kötötte, hogy fűre ne álljak. Kiválasztottam a legfelső helyet, hogy szépen utánam tudjanak állni a többiek, én voltam ugyanis az első érkező.

  Megérkezett a második résztvevő, vele jót beszélgettem, a kezdeti izgalom és feszültség szépen kioldódott (idegen társaságban mai napig feszengek eleinte). Aztán sorra jöttek a többiek, ettünk, csevegtünk. Láttam, hogy egy nagy zöld autó mégis mögém áll.

  Egyszer csak lentről kiabált integetve egy szőke hölgy: "Szia! Picit belementünk az autódba! Jó kis bemutatkozás, he-he!" Ledermedtem. Az én kis Suzy Rey-m, a gyönyörűségem, aki megjárt velem sok szép helyet, és annyira, de annyira vigyáztam rá, megsérült! Torkomban gombóccal elindultam lefelé, fölkészülve a szörnyű látványra.

  Leérve konstatáltam, hogy egy apró sérülés keletkezett csak az autón. Igazából a nő viselkedése irritált,  könnyedén csevegve odavetette, hogy semmi gond, majd a sofőrrel telefonszámot cserélünk, és fölvonult a többiekhez. Nem emlékszem, hogy a "sajnálom, bocsánat" szavak elhagyták volna a száját, pedig valójában ő lehetett a ludas, mert olyasmit mondott, hogy már kinyitotta az ajtót, de az autó visszagurult. Szóval őnagysága parkolás közben igyekezett kiszállni. 

  Gyorsan lecsaptam a sofőrre, elkértem a számát. Nagyon elszontyolodva ültem percekig, aztán az egyik férfinak, akivel az elején jót beszélgettem, megmutattam a sérülést. Ő megnyugtatott, hogy ettől nem fog rozsdásodni az autó. Kicsit megnyugodva elengedtem a történetet, úgyis csak itthon tudok foglalkozni vele. 

  Hazaérve neki is indultam, a kedvenc autószerelőmhöz mentem tanácsért. Amikor bemondta, mennyibe kerül egy fényezés, dobtam egy hátast. Hozzátette, hogy betétlap nélkül ilyenkor senkit nem engedünk el, azt már felejtsem el, hogy fizetnek nekem. Mindig tanul az ember...(gondoltam én, aztán egész mást tanultam). Ajánlott valakit, nála jó áron megcsináltathatom.

 A fényező nagyon laza figura volt, viszont mondta a jó hírt: egy sokkal barátságosabb összegért a fél elemet meg tudja csinálni. Hívtam sofőr társamat, nem volt elérhető. Másnap sem. Akkor még írtam egy üzenetet, és úgy voltam vele, ha nem reagál, elengedem az egészet. Nem az én karmám. 

  Röviddel utána hívott, nagyon kedvesen annyit mondott, olyan helyen van, ahol nem mindig van térerő. Ez van, ez egy autóbaleset volt, van ilyen. Adjak bankszámlaszámot. Én ugye készültem nagy szócsatára, érvekre, hogy ez az ő felelőssége stb. Nyitva maradt a szám, aztán elköszöntünk. 

  Ültem a parkban egy padon, és arra gondoltam, ez már a hétvége folytatása (arról is írok, de azt még fel kell dolgoznom). Engem nagyon sok rossz élmény, bántás, igazságtalanság ért. De amíg ilyen megtörténik, addig érdemes bízni az emberek jóságában.

  Reggel meg is jött a pénz, lelkesen hívtam a fényezőt (én legalább is úgy gondoltam). Ebből egy egészen különleges beszélgetés bontakozott ki, szó szerint már nem tudom idézni, igyekszem a lényeget megragadni.

-Jó reggelt!

-Szia, parancsolj!

-Ööö, még nem tegeződtünk le, de semmi gond, szeretem a barátságos megközelítést. Az autómat szeretném megcsináltatni, amiről beszéltünk.

-Nem jó számot hívtál. Az egy másik szám.

-Nem, nem, ez az a szám, kétszer is beszéltünk. Lehet, hogy a kollégájával beszéltem.

-Ez nem az a szám.

-De igen! (Kitartóan, makacsul tudok hülye lenni 😃 )

-Nem, mi Farkaskútvölgyben találkoztunk. (Be is mutatkozott.)

Ekkor esett le, hogy a fényező helyett sofőrtársamat hívtam fel. 

-Jézusom, Jézusom, ne haragudj, eltévesztettem! Mindenkit úgy írtam be, hogy "Autó..." és utána valamit.

Megnyugtatott, hogy ő is így csinálja, és vidáman nevetgélve elköszöntünk. Ez már csak amolyan hab volt a tortán, és ismét megerősítettem szőke nő pozíciómat az emberek világában 😄

  A katarzis még várat magára, jövő hétre kaptam időpontot a fényezőtől (másodjára sikerült őt hívnom-és majdnem letegeztem! 😃 )

  Így az igazán stílusos, vadiúj fényben csillogó  karosszéria képe helyett egy szépséges képpel kedveskedem nektek a hétvégi helyszínről.



  


  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Fiam születésnapjára

Traumán túl-új élet