Anya szív

 Mocskos manipulációja átkos sikert aratott.

 Szeretet-kapcsolatunk nagy pofont kapott.


 Nem hittem szememnek, sem az érzéseknek:

 Peti nárcisztikus lett? Az nem létezhet!


 Apja ravasz pillantása visszaköszönt tőle.

 Tiszta szeméből ez szívemet átdöfte.


 Gázlángozni kezdett. Kitől tanulhatta?

"Te vagy a börtönöm!"-gonoszul ugatta.


 Kapott szabadságot, tőlem már nem kellett.

 Apjához engedtem, már csak ennyi tellett.


 Szövetségre léptek, én lettem az ellen.

"Nem leszek rossz zsaru!" Nagyot néztek ketten!


 Angolnává váltam, sima labda lettem.

 Provokációja elcsúszott mellettem.


 Taktikát váltott, levegőnek nézett.

 Naponta alázott, becsületben sértett.


 Haragom izzó, gyűlöletem tombol:

 a kis görényt éltemből kioltom!


 Emlékeztetnem kell magam újra s újra:

 a Nagy Görény az, ki kapcsolatunk fúrja.


 Hangyák vagyunk ketten, sötét üvegbe zárva.

 Kegyetlen és aljas a kéz, mely folyton rázza.


 Kimászom a fényre, megpihenek kicsit.

 Itt várlak, Kincsem. Ismerd meg apucit! 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Traumán túl-új élet

Fiam születésnapjára