Nyuszika és a szexéhes farkas

   Megint hoztam a formámat. Csütörtökön meglátogattam az idősek otthonában régi, kedves asszisztensnőmet. Az még a nagy kánikulában volt. Kiültünk egy árnyékos padra, én kibújtam a szandálomból, és kényelmes túrasortomban elnyúltam, hogy minél nagyobb felületen tudjak hőt leadni. Ezt csak azért írtam le ilyen részletesen, hogy könnyebb legyen képet alkotni, mennyire voltam nőies és szexis 😃 Mert ugye kinek akarnék itt tetszeni...

  Egyszer csak beviharzott egy energikus férfi, odarobogott a mellettünk üldögélő bácsihoz, lepacsizott vele, aztán bement az épületbe. Kifele jövet szuggesztíven nézett, és megkérdezte, nem ismerjük-e egymást. Valahonnan ismerősnek rémlett. Drága asszisztensnőm rögtön bedobta az infót: fogorvos vagyok, biztos kezeltem. Abban maradtunk, hogy nem tudjuk, mindenesetre udvariasan kezet nyújtottam, és bemutatkoztunk egymásnak. Ő elment, mi még kicsit beszélgettünk, aztán hazavonszoltam magam. 

  Otthon látom ám, hogy messengeren küldött egy mosolygós fejet. Visszamosolyogtam. Nem sokat teketóriázott, belefogott a meghódításomba. Jól adta, határozott volt, de nem túl nyomulós. Gondoltam rá, hogy felajánlom a tegeződést, aztán úgy döntöttem, majd a következő személyes találkozásnál megteszem.

  Ezer éve nem randiztam, fogalmam sincs a mai trendről, de eldöntöttem, hogy bevállalós leszek, ezért a személyesebb kérdésekre is csípőből válaszoltam. Azért volt egy groteszk bája, amikor a szexuális étvágyamról érdeklődött magázva... Becsületére legyen mondva, előtte lefutotta a kötelező "kedvenc szín, könyv, film...?" kört is. Már első este virtuális puszikát kaptam, második este virtuális csókot akart küldeni. Hm...milyen jó is, ha így odavannak értem. Juj!

  Hétvégére elutaztam egy örömdobolós eseményre, mivel Kőröshegyen volt, ma természetesen a Balatonparton zártam a programot. Közben csak jöttek a cukimuki üzikék, puszikák, meg minden is. Volt öröm rendesen! Gondoltam, azzal teszem teljessé a hétvége örömét, hogy találkozom vele, amikor hazaérek. Fel is ajánlottam a lehetőséget, de angolnaként csúszott ki a válaszadás elől. Nem hiába ügyvéd...

  Ezen a ponton megszólalt az a csodálatos kis vészcsengő a fejecskémben. Egy férfi, aki-írott bizonyíték van rá-odavan értem, nem ragadja meg a lehetőséget, hogy találkozhasson velem vasárnap este. Mi oka lehet? Melyik férfi nem ér rá ilyenkor? Akkor kórusban: a nős férfi! Úgy voltam vele, nem szarozok, ha arról beszélhetünk, hányszor szeretem egy héten, csak belefér ez is. Egyenesen rákérdeztem, miért nem akart ma találkozni, van feleség, élettárs esetleg? 

  Az első válasza a "nem mondtam, hogy nem akarok" (de azt se, hogy igen, kis csótány!). Aztán jött-jaj, gyerekek, ezek szerintem tanfolyamon tanulják- a "papíron nős vagyok, de valójában egyedül" duma. Ha annyi forintom lenne, ahányszor ezt hallottam különböző variációkban ("válófélben vagyok, csak bonyolult", "még együtt élünk, de külön szobában alszunk", "már csak barátok vagyunk"...)!

  Valójában én itt be is fejeztem magamban közös történetünket, de tényleg kíváncsi voltam, ő hogyan bontja ki ezt az infót. Gyönyörű, megható válasz érkezett: csak a 14 éves gyerekük miatt vannak együtt. Ilyen egy igazi családapa, kérem! A látszatot fenntartja, csak baszni jár máshova. Minden nő erről álmodik...

  Úgy folytatta, megérti, ha ki akarok szállni. Rögtön reagáltam, hogy igen, pont ezt szeretném. Hozzátettem, hogy korrekt lett volna előbb ezt tisztázni, mint hogy hetente hányszor szeretem... De ő úgy meg akar ismerni! (És még mindig nem adta fel a barom!) És higgyem el, hogy nem megfektetni akar, a lényemre kíváncsi! Olyan szép ez... Tulajdonképpen a legsértőbb az egészben, hogy egy pillanatig elhitte, ezek után ezt beveszem. 

  Még hozzátettem, ha bármikor megölöm és elásom egy rokonomat, rögtön rá gondolok majd. Nem mert megsértődni, de kamikaze módjára tovább győzködött, hogy olyan értékes vagyok a számára, csak ismerjük meg egymást. Lett volna még néhány keresetlen szavam hozzá, de már annyit se ért, hogy leüssem a billentyűket. 

  Szépen kitöröltem az ismerőseim közül, és megírtam a barátnőmnek, akivel megosztottam az én nagy örömömet, a váratlan fordulatot. Eszébe jutott, mi van, ha a rendelőben keres. Erre is megvolt az ötletem. Elsőként a kedves neje egészsége felől érdeklődöm. Ha ettől nem fordul ki az ajtón mély szégyenében, kilátásba helyezem, hogy levágom a farkát, és elásom az ő kertjében...

  Ez a "veszély" egyébként nem fenyeget. A hozzá hasonló rohadékok ugyanis mindig a könnyű prédát keresik. Velem már nem éri meg vesződni. Mindenesetre üdítő volt a változatosság. Annyira rá voltam fókuszálva a nárcisztikus pszichopatákra, erre jön egy simán barom! 😃

  Zárszóként, kedves ifjú és kevésbé ifjú, naiv nőtársaim: egyáltalán nem bonyolult. Sőt, kurva egyszerű. Egy férfi vagy nős vagy nem. Pont. 

  Ja, és valójában vérnyúl vagyok...😁



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Traumán túl-új élet

Fiam születésnapjára