Fiam születésnapjára

Én holnap az anyát ünneplem,

ki szülte e gyermeket.

A nőt, aki kitartott,

bármi történhetett.


Ünneplek minden nőt,

kit férje bántott, megvert.

De ő erősebb volt,

mert ebből is felkelt.


Én holnap az anyát ünneplem,

aki férfit nevelt.

Közben a Sötéttel harcolt,

és csak erősebb lett.


Ünneplek minden nőt,

kit bajában magára hagytak.

Sem érzelmileg, sem anyagilag

nem támogattak.


Én holnap az anyát ünneplem,

ki gyógyította magát,

hogy fiának ne adja át

ősei fájdalmát.


Ünneplek minden nőt,

ki elég bátor volt,

hogy más utat válasszon,

ne azt, ami holt.


Én holnap az anyát ünneplem,

ki ejthet bár ezer könnycseppet,

szépen letörli őket,

és a Gonosz arcába nevet.


Ünneplek minden nőt,

ki sokat sír és nevet.

Akárhányszor tapossák meg,

ő még mindig szeret.


Én holnap az anyát ünneplem,

és vele a gyermeket.

Mert ezt a lélekköteléket

eltépni nem lehet.


Ünneplek minden nőt,

és minden gyermeket,

kiket nem a vér köt,

hanem a szeretet.


Én holnap elcsendesedek.

És nézd, Kincsem,

nem sírok már!

Mert lélekben Veled leszek.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Traumán túl-új élet