Önazonosság

  Tegnap nagy elhatározásra szántam el magam. Meg is osztottam. Aztán ma rájöttem, milyen nagy hibát követtem el.

  Az úgy kezdődött, hogy írogattam sokat a Facebook-on. Sokaknak tetszett, kaptam bátorítást, hogy legyen saját blogom. Megalkottam, és nagyon örültem neki. 

  Majd beindítottam egy új szakmai utat, a tanácsadói-lelki segítői hivatást, és igyekeztem jól marketingelni. Könyveket olvastam, beszéltem szakértővel. Ő mondta, hogy nem kell rögtön honlap, a blog is tökéletes erre. Meg is alkottam az új fejlécet, csináltam a Fb-on is oldalt neki, büszke voltam magamra rendesen.

  Aztán folytattam az írást, ahogy addig, voltak komolyabb és vidámabb témák, főleg saját megélések. A szakértőmmel beszéltem, mert...hm...mondjuk úgy, hogy nem robbant be az új hivatás, és kerestem az okát. Ő "leszúrt", hogy az írásaim sokat elárulnak rólam, de nem sokat arról, amit csinálok.(Igaza volt!) És különben is, sokszor van egyfajta kesernyés íze az írásaimnak, az embereknek viszont vattacukor kell. 

  No, el is kezdtem magamból kiizadni mélyenszántó gondolatokat. Nem rossz írások ezek (szerintem 😉) De kezdtem elveszíteni magam. Én addig úgy írtam, hogy történt valami és elementáris késztetést éreztem, hogy kiírjam magamból. Ezeket méricskéltem, átgondoltam, mennyire összeszedettek, jól felépítettek szakmailag. És már nem azzal a remegő izgalommal és élvezettel ültem le a géphez. 

  Tegnap arra jutottam, hogy a blogot végleg átadom a tanácsadói részemnek, és ha kedvem támad írogatni, visszatérek a Fb-ra. Először remek ötletnek tűnt, marketingesen megfontoltnak. Csak épp ez nem én vagyok. 

  Úgyhogy kérem, én most visszafoglalom magamtól a blogomat! Ez itt továbbra is Ivett világa, mindazzal, aki és ami én vagyok. Arról írok, amiről szeretnék, úgy, ahogy belőlem jön. akinek tetszik, olvassa, akinek nem, így járt (meg én is 😊 ). 

  Szép estét!


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ivett karácsonyfát állít

Traumán túl-új élet

Fiam születésnapjára